2020 er året der mange har blitt nødt til å legge om sine vaner for å jobbe smartere og mer effektivt. Samfunnet er i ferd med å gjenåpnes, og onVisit Invite gjør deg klar for de nye utfordringene som følger med. Dette er oppskriften på Norges mest moderne resepsjon og besøkshåndtering.

Etter en lang periode med mye hjemmekontor begynner flere og flere å vende tilbake til kontoret. Dette betyr også at møtevirksomheten øker, og nye gjester skal tas i mot på en sikker måte. Mange har brukt perioden på å tilpasse sine arbeidsvaner til nye tider, med nye moderne løsninger. Sikkerhet, smittevern og smittesporing har blitt en del av hverdagen til de fleste. I mellomtiden har onVisit-teamet jobbet på spreng for å gjøre våre kunder klare for den nye hverdagen. Vi lanserer nå onVisit Invite - en moderne løsning som sikrer arbeidsflyt og trygghet for både gjester og ansatte.

Et kjent scenario for mange; du skal motta besøk, og sender ut en invitasjon i Outlook eller din mailklient. Videre skal det kanskje meldes fra til resepsjonen, gjesten vil i noen tilfeller forhåndsregistreres. Gjesten ankommer resepsjonen og skriver seg inn på en skjerm, eller i noen tilfeller til og med en gjestebok. En besøkslapp skrives ut og verten varsles enten via systemet eller av resepsjonisten. Dette har i mange år vært en vanlig måte å ta i mot gjester, til tross for at det innebærer en del manuelt dobbeltarbeid. Hadde det ikke vært enklere å kun ha ett system å forholde seg til? Helst et system man allerede kjenner og er komfortabel med? onVisit Invite er løsningen.

Det er behagelig å slippe å endre vaner alt for mye. Du kan derfor fortsette å jobbe i Outlook eller den mailklienten du foretrekker. Med onVisit Invite sender du en vanlig møteinvitasjon, akkurat som du er vant til - forskjellen er at dette er alt du trenger å gjøre. onVisit tar over jobben herfra, og sørger for å gi gjesten en moderne og ikke minst trygg velkomst. Gjesten mottar en invitasjon, og får muligheten til å fylle inn sine detaljer på forhånd. Før besøket mottar gjesten all nødvendig informasjon - møtetidspunkt, adresse, kart, parkeringsinfo og en QR-kode for berøringsfri innsjekk. Smittevennlig, gjestevennlig og effektivt.

Moderne sluser

La gjestene sjekke seg inn og ut med QR-kode

Ta det et steg videre

Dette betyr at gjesten kommer trygg og godt forberedt, menneskelig kontakt er minimert, og din jobb som vert er enklere enn noen gang. Vel framme i resepsjonen kan det hende at dere har sluser eller porter som gjestene må gjennom? Ikke noe problem, med onVisit Lane Service kan gjesten enkelt scanne seg inn og åpne slusen med QR-koden sin. Dermed er enda en berøring og manuell jobb eliminert. Samtidig har dere full oversikt over hvem som har vært på besøk, og når - et viktig trinn i en effektiv smittesporing.

Gevinstene er mange og gode:

  • Ansatte sparer seg for dobbeltarbeid
  • Ansatte beholder sine kjente vaner
  • Gjester møter forberedt og velinformert
  • Smittevern er ivaretatt
  • Effektiv smittesporing
  • Profesjonelt og imponerende førsteinntrykk

Kom i gang med Norges mest moderne resepsjon

Kontakt oss for å få hjelp med alt du trenger for å komme i gang.

Les også

Om forfatteren

Christian Inngjerdingen

Christian har bakgrunn fra Industriell Økonomi og Teknologiledelse ved NTNU, og har 6 års erfaring med å skape fremtidsrettede og brukervennlige resepsjoner for et bredt spekter av virksomheter i privat og offentlig sektor.

TRENGER DU HJELP MED Å KOMME I GANG?

Ta en prat eller digital kaffe med oss!