Priser og innhold
onVisit kommer i tre utgaver, tilpasset til ulike behov. Trenger dere et enkelt og effektivt besøkssystem? onVisit Express er det perfekte valget. Vår mest populære løsning onVisit Online effektiviserer besøksprosessen med smidig grupperegistrering, besøkslapper, QR-innsjekk/utsjekk og tjenester for ubemannet resepsjon. Har dere utvidede behov, eller ønske om lokal installasjon? Da er onVisit Enterprise er veien å gå.
onVisit Express
For små og mellomstore bedrifter som ønsker å skifte ut gjesteboka med en enkel og brukervennlig elektronisk løsning.
- Selvbetjent registrering
- Varsling på SMS og epost
- Evakueringsliste
- Besøkshistorikk
- Inkluderer driftstjeneste
Fra 1690,- /mnd*
*Etablering og utstyr kommer i tillegg
onVisit Online
For mellomstore og store bedrifter med behov for en komplett digital resepsjonstjeneste.
- Forhåndsregistrering av gjester
- Gruppehåndtering av gjester
- Innsjekk/utsjekk med QR
- Egne temaer i gjesteregistrering
- Utskrift av etiketter
- Bredt utvalg av tilleggstjenester
Kan leveres i samarbeide med partner
onVisit Enterprise
For bedrifter med behov for integrasjon med interne IT systemer og som ønsker lokal installasjon.
- Integrasjonsmuligheter
- Støtter lokasjoner i ulike tidssoner
- Enkel redigering av meldingstekster for tilpasning til lokale forhold
- Synkronisering av ansatte fra ulike datakilder
- Prioritert support
Kan leveres i samarbeide med partner